راهنمای خرید مبل
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

11 نکته برای خرید یک مبل عالی
مبل یا مبل یک سرمایه گذاری عمده مبلمان است و ممکن است دهه ای با آن زندگی کنید ، بنابراین تصمیم گیری خوب مهم است. ترجیحات سبک یک موضوع شخصی است ، اما وقتی صحبت از انتخاب یک مبل با کیفیت خوب می شود ، معیارهای عینی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از دریافت مبل راحتی که سالها می توانید از آن استفاده کنید ، استفاده کنید.


هنگامی که در حال خرید یک نیمکت جدید هستید ، این 11 نکته را دنبال کنید تا از خرید عالی اطمینان حاصل کنید.

متناسب بودن را بررسی کنید
در صورتی که مناسب شما نباشد ، در نظر گرفتن یک مبل منطقی نیست. صندلی ها باید برای همه اعضای خانواده راحت باشند. اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید ، حتما در همه موقعیت های مختلف راحت باشید. در نظر گرفتن تناسب اولیه ، عمق صندلی ها است. بسته به ارتفاع خود ، صندلی های عمیق یا کم عمق را انتخاب کنید — بسته به ارتفاع کف مبل شما باید از پشت خود به اندازه کافی پشتیبانی کند و پاهای شما روی زمین و قسمت پشتی زانوها را کمی جلوتر از کوسن صندلی پایین قرار دهید. و اگر نیمکت جایی است که دوست دارید چرت بزنید ، حتماً روی تخت دراز بکشید و ببینید که آیا آنقدر طولانی است که راحت بخوابید.

قاب را ارزیابی کنید
پارچه و کوسن های مخصوص اثاثه یا لوازم داخلی و بالش ها می توانند در هنگام پیری و فرسوده جایگزین شوند ، اما هیچ مبل راحتی را نمی توان قطعه ای مناسب از مبلمان در نظر گرفت ، مگر اینکه دارای قاب داخلی محکم و با کیفیت باشد. اگر هدف شما از خرید مبل خوب است ، با یادگیری فریم شروع کنید. مبل های ارزان قیمت ممکن است دارای قاب هایی از تخته خرده چوب ، پلاستیک یا فلز باشند ، اما یک نیمکت با کیفیت خوب دارای یک قاب چوب سخت است - ترجیحا یک قاب چوبی سخت "خشک" که از بلوط ، ساحل یا خاکستر ساخته شده است. قاب های کاج ارزان قیمت هستند ، اما اغلب ظرف پنج سال تقریباً پیچ و تاب می خورند.

پاهای نیمکت باید یا اجزای جدایی ناپذیر قاب باشد یا با پیچ یا رولپلاک روی آن نگه داشته شود. اگر پاها صرفاً چسبیده اند ، از مبل خودداری کنید.


یک آزمایش آسان برای ساخت فریم جامد بلند کردن یک گوشه جلویی یا پای مبل از کف تا ارتفاع 6 اینچ یا بیشتر است. اگر پای جلوی دیگر به سرعت از کف زمین بلند نشود ، این علامت آن است که قاب در حال پیچ خوردن است ، و بنابراین ضعیف است. هر کاناپه ای که به وضوح تحت این تست پیچ خورده و یا پوسته پوسته می شود ، روشی است که باید از آن دوری کنید.

درباره کارگاه بپرسید
اگرچه روشی که قطعات قاب در کنار هم قرار می گیرند ممکن است فوراً آشکار نباشد ، اما شخص فروش یا مشخصات فنی چاپی باید این اطلاعات را داشته باشد. به دنبال قاب هایی باشید که با روپوش های چوبی ، روپوش های دوبل چوبی ، بلوک های گوشه ای چوبی یا پیچ های فلزی و براکت ها به هم وصل شوند. هرگز مبل راحتی را که فقط ماسوره ، ناخن یا چسب مونتاژ شده باشد خریداری نکنید ، اگرچه این موارد ممکن است برای تقویت تقویت اضافی باشد.

بازوها را امتحان کنید
مبل با قاب سخت چوب خوب که با رولپلاک یا براکت گوشه ای مونتاژ می شود ، باید اثاثیه ای با کیفیت باشد ، اما هنوز هم ایده خوبی است که به زور بازوهای مبل را تست کنید تا مطمئن شوید که بسیار محکم هستند ، بدون اینکه هنگام لاغر شدن ، هیچ گونه اقدامی را انجام ندهید. آنها در خانواده ای با فرزندان فعال ، شایع ترین منطقه عدم موفقیت روی نیمکت (غیر از اثاثه یا لوازم داخلی) بازوها است.

هنگامی که نیمکت را آزمایش می کنید ، به سختی روی بازوها فشار داده و به دنبال هر علامتی از گرگرفتگی باشید. از هرگونه مبل که جامد نیست ، خودداری کنید.

چشمه ها را در نظر بگیرید
چشمه هایی که کوسن ها را روی یک نیمکت نگه می دارند در سه سطح کیفی قرار دارند. کم هزینه (و حداقل بادوام) آنهایی هستند که به هیچ وجه چشمه نیستند ، بلکه فقط توری یا مش هستند. اگر هدف شما یک مبلمان با کیفیت است از این مبل ها خودداری کنید.


بیشتر نیمکتها از آنچه به عنوان فنرهای مار ( مارپیچهای مارپیچ ) شناخته می شوند ، استفاده می کنند. این پشتیبانی خوب است ، اما اگر فلز سنگین نباشد ممکن است به مرور زمان از بین برود.

مبل های لوکس دارای آنچه که به عنوان "چشمه های دستی هشت طرفه" شناخته شده است ، بسیار راحت است اما همچنین گران است. برخی از کارشناسان در مورد اینکه چشمه های دستی راحت تر از چشمه های مار خوب هستند ، اختلاف نظر دارند ، اما شما می توانید قاضی آن باشید.

چشمه ها را از طریق اثاثه یا لوازم داخلی احساس کنید. چشمه های خوب کاملاً محکم خواهند بود و برای پشتیبانی خوب از هم فاصله خواهند داشت. بدون نشستن زیاد روی صندلی ، باید پشتیبانی خوبی داشته باشید.


احساس بالشتک کنید
قاب و تمام گوشه های نیمکت باید به خوبی چسبانده شود. دست خود را روی همه گوشه ها بکشید تا مطمئن شوید که نمی توانید لبه های قاب را از طریق اثاثه یا لوازم داخلی احساس کنید. در صورت امکان ، اثاثه یا لوازم داخلی ممکن است خیلی سریع پوشیده شود ، و استفاده از مبل راحتی شما خیلی راحت نخواهد بود.

مکانیسم های عملیاتی را آزمایش کنید
اگر نیمکت شما یک بستر خواب یا خواب است ، حتما مکانیزم را به طور مکرر و تهاجمی کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که آن به راحتی و به راحتی کار می کند. مبلمان چوبی یا مبلمان متحرک به طور کلی گران تر است ، و شما برای یک مکانیسم کارآمد و روان کار می کنید. از هیچگونه مكیكی مكانیكی و یا عمل خشن كه متوجه می شوید غافل نشوید - این موارد تنها پس از استفاده مكرر در خانه شما برجسته تر می شوند.

اثاثه یا لوازم داخلی را ارزیابی کنید
اثاثه یا لوازم داخلی با کیفیت ممکن است برای راحتی در نشستن مبل شما بسیار مهم نباشد ، اما برای جذابیت بصری آن بسیار مهم است.

همانطور که در لباس های مناسب ، الگوی و نوارها باید درزها مطابقت داشته باشند. اگرچه ممکن است فوراً چشم شما را به خود جلب نکند ، الگوهای یا نوارهای ناسازگار به شما این حس را می دهد که چیزی "خاموش" است. نوارهایی که با درزها مطابقت دارند ، یک مبل را به خوبی تمام می کنند. الگوی ها باید در مرکز قرار بگیرند و تمام درزها و جوشها باید مستقیم حرکت کنند. جوشکاری ناهموار و درزهایی که به یک طرف یا طرف دیگر کشیده می شوند ، بدین معنی است که پوشش بد بسیار مناسب بوده است. با استفاده از اثاثه یا لوازم داخلی پارچه ، تعداد نخ های بالاتر نشانگر بافت متراکم تر و پارچه ای با دوام تر است.


اگر دکمه ای وجود دارد ، بررسی کنید که ایمن دوخته شده اند. دکمه های گشاد خاموش می شوند و به سرعت گم می شوند.

کوسن ها را بررسی کنید
کوسن های صندلی باید محکم و انعطاف پذیر بوده و در قاب مبل کاملاً مناسب باشد. کوسن ها باید بعد از فشار آوردن و رها شدن ، شکل خود را دوباره به دست آورند. کوسن که وقتی فشار می دهید قرار داده می شود ، در هیچ زمان مسطح نمی شود ، در پایان ناخوشایند به نظر می رسید و هنگام نشستن روی آن احساس ناراحتی می کنید. کوسن هایی که کاملاً مناسب نیستند نیز به سرعت شکل خود را از دست می دهند و لبه ها ناخوشایند به نظر می رسند.

بحث قابل توجهی در مورد اینکه کدام نوع مواد برای کوسن های مبل مناسب است ، وجود دارد. فوم پلی اورتان رایج ترین ماده مورد استفاده است ، اما مهم است که تعادل بین کف محکم پیدا کنید که ماندگار باشد اما ممکن است خیلی سخت باشد ، و یک کف نرم که راحت باشد اما ممکن است خیلی سریع خراب شود. فوم با مقاومت بالا (HR) یک پله فراتر است و باعث می شود کوسن راحت و ماندگار باشد. نیمکت های بسیار گران قیمت غالباً از غاز پایین مخلوط با پر استفاده می کنند ، اما هزینه زیادی را برای این لوکس پرداخت خواهید کرد و بالشتک ها را مکرراً لکه دار می کنید.

یک نوع کوسن ترکیبی که برخی از متخصصان توصیه می کنند ، فوم HR است که در پرهای فروپاشی قرار دارد و از بهترین دوام و راحتی استفاده می کند.

به دنبال برچسب طلا UFAC باشید
به دلایل ایمنی در برابر آتش ، به دنبال برچسب طلای UFAC باشید ، نشان می دهد که سازنده کاناپه تصدیق کرده است که مطابق با روش های UFAC ساخته شده است. UFAC - شورای اقدام مبلمان وبهلسترد - در سال 1978 با هدف ساخت مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی اثاثیه در برابر اشتعال سیگارهای ذوب مقاوم تر تأسیس شد. UFAC ادعا می کند که از زمان اجرای این استانداردها ، تعداد آتش سوزی های خانگی بسیار کاهش یافته است.

مبل (و درهای شما) را اندازه بگیرید
بیش از یک مبل به فروشگاه بازگردانده شده است زیرا سرویس تحویل نتوانست آن را از طریق درگاه دریافت کند. بسیاری از نیمکت ها دارای پاهایی هستند که برای آسان تر شدن زایمان می توانند بدون قفل و جدا شوند و در بعضی موارد می توان یک درب را از لولا آن جدا کرد تا در آن را به اندازه کافی باز کنید تا در یک نیمکت بزرگ فشرده شود. ارتفاع ، عرض و باز شدن مورب درهای همه درهای خانه خود را اندازه گیری کرده و در هنگام خرید مبل خود از این شماره ها استفاده کنید.



Red Barrel Studio استودیوی سرتا و اثاثه یا لوازم داخلی مارتین خانه نقد و بررسی تختخواب مبل مدرن
6 علامت زمان آن است که مبل خود را جایگزین کنید





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: